h later a scanned chunk of the marketing brochure with some detailed technical information and pictures has also been leaked. Contained in the German-language brochure are very intimate details of the 2010 E-Class. The car is 4.868 metres long and has a wheelbase of 2.87 metres. It comes with a range of engines with 4 and 6 cylinder models in both petrol and turbo diesel form. With the exception of the E350 4Matic models and E350 BlueTEC, all other engines are BlueEfficiency equipped. Powerplants include the E200 CGI with 135kW and 270Nm, E250 CGI with 150kW and 310Nm, E350 CGI making 215kW and 365Nm, and the 285kW E500 producing 530Nm. Diesels are pretty strong too. The E200 CDI is good for 100kW and 360Nm, from the same engine its E220 sibling does 125kW and 400Nm. At the top end we find an E250 CDI of 150kW (500Nm) and a 3.0-litre E350 CDI with BlueEfficiency makes a heady 170kW plus 540Nm of torque. Pretty much all the styling details of the E-Class can be seen; from front to the sides to the rear. The standard car is defined by its 9-spoke 16-inch alloy wheels and the chrome grille. Some styling packages like the ELEGANCE and AMG Sports Package are available to assist buyers when individualizing the look of their cars. The ELEGANCE Package offers features like the liberal use of chrome for styling while AVANTGARDE models are sportier and more agile in their appearance. The differences up front are very clear when the two models stand side by side. ELEGANCE models feature double foglights on each side and more chrome on the grille while AVANTGARDE models have different shaped LED foglights below the bi-xenon lights and one less chrome rib on the grille. Wheels are 17-inch alloys. Differences extend to the interior where high quality materials are evident for both packages but ELEGANCE uses more contrast of leather with wooden materials whereas AVANTGARDE cars are fitted with aluminium to emphasize their sportier feel. An EXCLUSIVE package is also available featuring luxury materials like Nappa leather upholstery and Alcantara. The AMG Sports package comes with sports seats, a contrasting interior colour scheme and an expression of dynamic power. Although no details of the actual E-Class AMG are in these leaked brochure scans, this particular package gives a good idea of what it might look like.
Согласен Кста, фары вроде более/менее, туманки в обоих вариантах - ацтой, про фонари молчу, хундай NF, салон - тож молчу, опель :dntknw:
Кста, совершенно непонятно, зачем кожа "в сборочку" на дверях? Это ж не в мерсовском духе, кореей веет
Походу мне еще CLS рано продовать.....но судя по этим фоткам, скорее я пополню ряды бело-синих....чем куплю эту ешку....если тока живьем не убьет leasantry:
Спереди - Хендай соната, сзади - NF, плюс еще волгу напоминает сзади (та редкая, крокодильчег))) но ниче все свыкнуться, мажоры молодые с 221 на 212 перепрыгнут и все такое)) пока 5-ка бмв не выйдет стабильный немалый спрос обепечен)))
А они там че разную дурь курят, почему у ХХХ вроде как все интересненько и красивенько, а МВ пошли по пути - с мира по нитке...((((
В целом очень понравился, в живую отличный бизнес-седан будет, салон нравится! Зад тяжеловат, согласен, и фонари крупноваты! Ждемс!
Не ранее чем появится CLS new, я думаю...:nea:А с другой стороны: W204 тоже поначалу ругали, а сейчас некоторых за уши не оттащишь!leasantry:
Может АМГшный обвес развеселит эту машину, а так, уж очень на авто для чиновников похоже ( по картинкам ). Одна надежда на Е-купе. Хотя по интерьерам с новыми БМВ, трудно будет спорить. Уж очень они хороши у новых Иксов, 7-ки и Z4.